Condicions d'ús del servei de cita prèvia per a l'impost sobre el patrimoni

El servei de cita prèvia es presta entre el 10 de maig i el 26 de juny (campanya 2017), als contribuents o als seus familiars, que cal que aportin, a més de la seva identificació, el llibre de família o el document que n'acrediti el parentiu, i la documentació necessària per liquidar el tribut. El servei no s'ofereix a professionals que actuen en nom de terceres persones.

Per utilitzar-lo, podeu demanar (a partir del 8 de maig) la cita prèvia telemàticament des d'aquest mateix web, també a través del telèfon 012, o bé presencialment a les delegacions de l'Agència Tributària de Catalunya:

— Oficines centrals (Barcelona): passeig de la Zona Franca, 46
— Oficina Territorial al Barcelonès Nord: c. Joan d’Àustria, núm. 39-47
— Delegació Territorial a Girona de l'ATC: c. de Barcelona, 54
— Delegació Territorial a Lleida de l'ATC: c. Lluís Companys, 1
— Delegació Territorial a Tarragona de l'ATC: c. Vapor 4-6, 2n

Lloc i horari: el servei es presta a les oficines esmentades, de 9 a 13 h.

  • Documentació que cal aportar

  • Naturalesa del servei